יום שני, 23 באוגוסט 2010

Hitman vol. 9


שם האוסף: Hitman vol. 9

חברת תקליטים: הד ארצי

תאריך יציאה: 25.6.1998

עורכים: רן עצמון, עופר מנחם, שי ברזילי, יואב רייס, אלה גוטמן, אורי פלדמן ותניה יודס

הפקה: רן עצמון

מק"ט: 519750

רשימת שירים:
1 Dario G - Carnaval De Paris
2 The Temperer - Feel It
3 Havana - La Copa De La Vida
4 Coumba Gawlo - Pata Pata
5 Echobeatz - Mas Que Nada
6 The Corrs - Dreams
7 5ive - When The Lights Go Out
8 Cleopatra - Life Ain't Easy
9 4 the Cause - Stand By Me
10 Lutricia McNeal - Stranded
11 Aqua - Turn Back Time
12 K-Ci and Jojo - All My Life
13 Billie Myers - Kiss the Rain
14 Natalie Imbruglia - Wishing I Was There
15 Catatonia - Mulder and Scully
16 Gala - Suddenly
17 Modern Talking - Brother Louie '98

עטיפה: הדיסק יצא בקיץ 98', במקביל להתחלת הגביע העולמי בכדורגל, שנערך בצרפת. העיצוב נעשה ברוח התחרות, כשהמעצב דור כהן לקח את הלוגו המקורי והדביק סביב הספרה 9 ובתוך המלה "man" דגלים של המדינות המשתתפות בתחרות. הדגלים חוזרים בעוד כל מיני מקומות בדיסק וחבל רק שהם קצת מפוקסלים ונראה שהורדו מהאינטרנט. כמו כן, בין הדגלים מופיע גם דגל בריטניה, על אף שאין נבחרת כדורגל כזאת (בכדורגל, בריטניה מפוצלת לתתי נבחרות של אנגליה, סקוטלנד, צפון אירלנד ו-ווילס). הרעיון נחמד, הביצוע פחות. ציון עיצוב: 5

ביקורת ורקע: אחרי ההצלחה הפנומנלית של היטמן 7 ו-8, המותג הפך להיות כל-כך כביר, כמו הממותה המיתולוגית רגע לפני שהיא נכחדה. בסוף שנות התשעים הבעיה הכי גדולה של תעשיית המוסיקה הישראלית היתה הדיסקים המזוייפים שנמכרו ללא הפרעה בכל מדרחוב ותחנה מרכזית, והזיופים והחיקויים של היטמן היו המוצר הכי שכיח על מדפי הפיראטים. זה הביא את הד ארצי להטביע הולוגרמה על עטיפת החלק התשיעי, שמוכיחה כי זהו היטמן המקורי. בהד ארצי גם הבינו את כוח המותג ויצאו במבצע פרסים עם ספונסרים - מתוספת חינם בדומינוז פיצה ועד קטנועים וטיסות לחו"ל. פרטי המבצע הופיעו בחוברת הפנימית כפי שניתן לראות בתמונה משמאל (לחץ להגדלה). בקיצור, פיצות, הולגרמות, קטנועים, זיופים, הכל היה להיטמן באותה תקופה. חבל רק שבמקום לטפח את המוצר, הד ארצי הוציאו את אחד החלקים החלשים באוסף. היטמן 9 מתחיל מצויין בקטע המבריק של דריו ג'י הבריטים ברוח המונדיאל ואחרי עוד להיט, של הטמפרר האיטלקים, האוסף עובר לשלושה חידושים לאטיניים, ברוח הכדורגל הדרום האמריקאי. הראשון הוא גרסת כיסוי לשיר הרשמי של הגביע העולמי, זה של ריקי מרטין, ושני החידושים אחר כך סתם לא ברורים. מדובר בפילרים מביכים, כבר בתחילת האוסף, שפוגעים בסטאנדארט הגבוה שהסדרה הזאת הציבה עד כה.
בהמשך ניכר שיפור באוסף עם מגוון להיטים גדולים וטובים מכמה וכמה סגנונות, אבל הסיום מוכיח עד כמה השתן עלה להד ארצי לראש, כשאת הדיסק מסיים רמיקס עלוב ללהיט הקלאסי של מודרן טוקינג, "האח לואי". הזלזול בהכנת האוסף הזה ניכר מכל עבר. חוץ מבחירת השירים, יש כאן רק 17 קטעים ובסך הכל 64 דקות של מוסיקה, שזה ממש מעט ביחס למה שהיה מקובל אז באוספים. אוספי היטמן המשיכו לצאת אחר כך, אבל חלק 9 ללא ספק מבשר את ירידתו של היטמן מגדולה.

ערך אספני: 5 ש"ח

ציון: 5

להורדה: http://www.mediafire.com/file/ciy31ysyfxyg7jb/Hitman9.rar

2 תגובות:

  1. Link להורדה למי שחפץ:
    http://www.4shared.com/rar/LAEI7Fmf/Hit_Man_vol9-1998-TFP.html

    רק מה זה ה"פטה פטה" הזה בדיוק ואיך זה קיבל ייצוג בחזית העטיפה, אני לא מבין...

    השבמחק
  2. שוחזר בספוטיפיי:
    https://open.spotify.com/user/11131480084/playlist/5ITHReznJMyj66afTmPSdf?si=iQWyvs7yTr6PlZIwxkDjnw

    השבמחק