יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

Happy Hour vol. 2


שם האוסף: Happy Hour vol. 2

תת כותרת: Massive Club Hits

שנת הוצאה: 1997

חברת תקליטים: הד ארצי

מק"ט: 519692
עורכת: אלה גוטמן

מפיקים: רן עצמון ונועה שנער
יח"צ: אורי פלדמן

רשימת הקטעים:
1. Renegade Masters ‎– Back Again (Laboratoires Technique Club Mix)
2. Delegate - A Taste Of Tension
3. Odyssee Of Noises ‎– Firedance (DJ Errik and Delicious Mix)
4. Le Click ‎– The Call
5. Chakra ‎– Home (The Space Brothers Remix)
6. Force Full ‎– Foreign Affair (Long Version) (feat. DJ Enrico and DJ Ton T.B.)
7. Freak and Mac Zimms, The ‎– Make A Move
8. Len Flunox ‎– Arcanis
9. Tom Wax ‎– Wormhole (with Jan Jacarta)
10. Wayne G ‎– Twisted (presents Twisted and feat. Stewart Who?)
11. Friends Lovers and Family ‎– Tribute '97 (Quietman Remix 12" Version)
12. L.S.G. ‎– Fragile (Original Version)

עטיפה: עיצוב של דור כהן שיצר עטיפה קצת פרובוקטיבית. ממבט ראשון רואים כאן שתי בובות צעצוע בסגנון אלו של פליימוביל. במבט שני רואים שלבובה הזכר יש זיקפה ולנקבה ציצים בולטים. חמוד, משעשע, קצת חסר טעם, לא נורא. ציון עיצוב: 7

ביקורת ורקע: אני ממש לא יודע מה לכתוב על התוכן של פרק 2 של Happy Hour, שיצא שנה אחרי הפרק הראשון. פשוט, אני לא מכיר כאן אף קטע! נשבע לכם! טוב, את קטע 3 אני מכיר, אבל ברמיקס המקורי שלו שיצא שלוש שנים לפני, כך שאפילו זה לא ממש נחשב. קיצור, אוסף של קטעים פח.
קצת מסביב - בניגוד לפרק הראשון, שיצאה בשיתוף/חסות של שעוני סוואטץ', כאן רק הד ארצי מעורבת. לעריכת האוסף נלקחה התקליטנית אלה גוטמן, שאני חושב שזהו האוסף היחידי שהיא עשתה בלעדית עבור הד ארצי (בהמשך היא ערכה אוספים שיצאו בחברת "קרמבו", שהופצו ויוחצנו על ידי הד ארצי).
מכיוון שהאינטרנט קצת דל באינפורמציה על גוטמן, נספר שמדובר בדיג'יית הכי גדולה שצמחה בישראל. היא החלה את דרכה כרזידנטית של הפורום הבאר שבעי, תוך כדי שהיא מתמחה במוסיקת טראנס וקלאב-טראנס. באמצע הניינטיז היא כבר הפכה לשם דבר בסצינה. היא לוהקה לרשת ג' הלועזית ושדרה בפריים-טיים היומי את התכנית "שתיים בחמש" עם סיגל הורן. בתכנית הזאת היא לא התביישה להפציץ בקטעי מועדונים ואלקטרוניקה, למרות השעה היחסית מוקדמת ביום. כך, זוכרים לה שהיא נגנה בתכנית אחת את האלבום המלא של Future Sound of London, מבלי להניד עפעף. בקיצור, היא עשתה דברים בלי פשרות.
במקביל היא התחילה לערוך אוספים, הראשון שהיא חתומה עליו זה אוסף טראנס ישראלי שיצא באן.אם.סי. אחר-כך היא עשתה לא מעט אוספים עבור חברת "קרמבו". במקביל, היא גם הפכה להיות תקליטנית על ישראלית, כשעם חלוף העשור היא זוכה פעם אחר פעם בפרס "תקליטנית השנה" של המגזין DJ העיר (ז"ל). ההצלחה הובילה אותה לתקלט בחו"ל לא מעט ולהפוך להיות מהדיג'יים האלו שעושים מסיבות ענק וים כסף. בשנים האחרונות גוטמן ממעטת להתעסק בתקלוט וכיום היא עובדת בחברת הנדסה גדולה.

ציון: 3

ערך אספני: 10 ש"ח

תודה למנשה סעד שהאוסף סוקר באדיבותו

תגובה 1: