יום שישי, 27 במאי 2016

אלטון ג'ון בהופעה בישראל, 26.5.2016

כרטיס ההופעה

אלטון ג'ון, שמככב באוספים ישראלים משנות השבעים ועד היום (האוסף האחרון שהוא מופיע בו הוא האוסף "סוף שבוע רגוע" שהליקון וגלגלצ הוציאו יחדיו ב-2014), הופיע אמש (26.5.16) בפעם הרביעית בישראל.
 הפעם הראשונה שג'ון הופיע כאן היתה בסוף שנות השבעים, הפעם השניה באמצע שנות התשעים (אז הוא ברח מישראל לאחר שהתנפלו עליו אנשי תקשורת, רק כדי לחזור אחרי יומיים) והפעם השלישית לפני חמש שנים. ההופעה של ג'ון אתמול היתה בפארק הירקון לפני כשלושים אלף צופים. ג'ון הופיע כמעט שעתיים וחצי, כשהוא מבצע, לצד שירים מאלבומו האחרון, להיטים מכל הקריירה שלו, בדגש על הבלדות שלו משנות השבעים.
מבט על הבמה, מחוץ ל"גולדן רינג"
 נוכחות לקטעים של ג'ון, שמסוקרים באתר זה (בעיקר הקטעים שלו מהפרקים של "טופ פופ" משנת 88 עד 91), נעדרו מההופעה, כשקטע הניינטיז היחידי שהוא ביצע היה "Circle of Life" בהדרן.
 למרות זאת, הקהל במקום היה נראה מרוצה מההופעה, מבחירת השירים ומהפרפורמנס המקפיץ והמשלהב של ג'ון ולהקתו.
 מילה אחת שלילית מגיעה לקונספט המבאס שנקרא "גולן רינג", במסגרתו כל האיזור שבקירבת הבמה נמכר במחיר מופקע לאנשים עם פריבילגיה כספית. בעבר היית יכול להגיע בהופעות עד הבמה, בלי לשלם מחיר משוגע (לא שהמחיר מחוץ לגולדן רינג הוא כזה מציאה). היום נראה שההנאה האמיתית מהופעות שמורה רק לאנשים עם כסף. עצוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה